למה פייסבוק לא מביא לקוחות ?
זו שאלה שאנשים שואלים ושואלים ושואלים….
אבל מה שלא מבינים, ואני מדבר על מי ששואל את השאלה הזו זה שפייסבוק זה לא סוג של מכונה שמעלים אליו פוסט ולוחצים על "פרסם" וזהו, לקוחות זורמים ולוחצים על לייקים ומשתפים ועוד ועוד חלומות…
יש הוראות הפעלה חשובות, במיוחד לעסק חדש שמצריך יותר תשומת לב לכמות הפוסטים בשבוע עם מעקב יום יומי ותוכן מיוחד למשיכת הלקוחות לאומת עסק מוכר כבר הרבה זמן שאפשר (לא רצוי) להוריד קצת מהלחץ הקבוע וזה בגלל שיש לו מותר מוכר כבר או מוצר שכולם מכירים אותו.
מה שלא יהיה הדבר החשוב ביותר זה לדעת איך לבנת מודעה, איך לפרסם בצורה נכונה לקהל היעד שלנו, איך לא לזרוק סתם כסף על מודעות שיגיעו לאנשים שלא מעניין אותם המוצר שלנו.
לדעת שלפעמים גם עושים ריימרקטינג כדי לקבל חשיפה גדולה יותר.
דף עיסקי חייב להיות מקודם ואם לא אז חבל בכלל לבנות דף עסקי.
פייסבוק רוצה שתשלמו בשביל חשיפה, זה הרווח שלו, אבל פייסבוק נותן לנו כלים כדי שכולם יוכלו להרוויח ויוצר מצב של WIN WIN רק כדי שלא נזרוק כסף ונקבל תמורה טובה בעד הכסף לפרסום בפייסבוק.
שוב! פייסבוק לא מביא לקוחות, אנחנו מביאים אותם ע"י :
- מיקוד מדויק של לקוחות מתעניינים במוצר או בשרות שלנו.
- משיכת לקוחות ע"י מבצעים או כל דבר שיגרום להם ליצור פעולה מסויימת.
- פרסום יום יומי לפחות בהתחלה ואז אפשר לרדת ל3-4 פעמים בשבוע.
- לתת מענה לשאלות ללקוחות כמה שיותר מהר, תמיד יש שאלות אז להיות זמין יותר.
- לדאוג שתמיד יהיה לפחות קמפיין אחד שרץ בפייסבוק, אם זה בצורה נכונה תמיד יביא לקוחות.
יש עוד כמה דברים שמוסיפים אבל זה כבר הסוד שלנו והשיטה של מנהל המודעות.
אני אביא לכם מידי פעם טיפים על הנושא הזה שיעזור לכם בקידום ובמודעות.
בנוסף אני בונה קורס למתחילים למי שירצה לדעת יותר.
עד כאן לבנתיים…